måndag 26 juli 2010

(Det något sena) Gensvaret på en gäld...


Blickade längst ned på min lista bland favoritbloggar och kände två känslor poppa fram: skulden och otåligheten. Den första för att bloggkollegan ifråga skänkt mig stor uppmärksamhet på sin egen blogg. Den andra för att jag smått börjat undra (ja, och lätt oroa mig för) hur länge dennes kreativa uppehåll ska pågå.

Vanligtvis brukar jag i möjligaste mån undvika att jämföra individer och deras verksamhet - olika bloggar är ett exempel - då det blir orättvist till följd av att vi är olika i många hänseenden (ja, jag vet... en plattityd). Men, Joacim - alias "Alfahannen" - har i mina ögon den näst intill perfekta mixen av humor, djup och mångfald i inläggen på sin blogg. Därför vill jag uppmana er av mina besökare, som ännu inte har tittat in på nämnda hemsida, att göra det - ni kommer inte att ångra er!

Samtidigt skulle jag också vilja uppmana alla er, som har följt denna finurliga och varmhjärtade papps till fyra töser, att bidra till att förstärka min uppmaning till denna karl att snarast möjligt återkomma till de aktivas skara (jo, egoistiskt - jag vet!) - genom att på något vis deklarera er egen önskan om "kåmmbakk". Länken är sedan ett antal veckor fast förankrad i botten på min blogglista!

Alfa, käre broder... och var du än är och vad du än pysslar med... vill du vara vänlig att äntligen släpa din häck till ett tangentbord! Du börjar bli saknad på riktigt!!

Vill avslutningsvis också gengälda den ynnest du skänkte mig genom följande länk till låten "Alpha Male" - med gänget Mustasch (något mer maskulint anser jag man får söka efter):



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar